Zapowiedź posta urodzinowego

Hej!
17 maja mam 14 urodziny :) Bardzo się cieszę z tej okazji. Początkowo na moje urodziny mieli przyjść przyjaciele, a kilka dni później rodzina ale... w związku z trudną sytuacją musiałam odwołać przyjęcie dla przyjaciół ( mieliśmy iść do Pizza Hut), a rodzina także nie może przyjechać... Ale babcia i dziadek od strony taty przyjadą! To będą jedyne osoby na moim przyjęciu, ale zawsze coś :) A potem zrobię na moich urodzinach koncert gdzie zaśpiewam 3 piosenki z "Krainy Lodu" - "Let it go" w wersji Demi Lovato, "Into the Unknown" ( cover Aurory, która w filmie robiła "Aaah") i "Pokaż się" w wersji polskiej. Ale teraz przejdziemy do krótkiego opisu prezentów z "Frozen", które dostanę.

UWAGA! Post nie ma na celu chwalenia się :)

1. Perfum Frozen 2 z Avonu

Ten perfum dostanę od babci na przyjęciu. Nie odpakowywałam go, ale w katalogu z Avonu jest napisane że ma zapach morelowo-jagodowy. Jako fanka słodkich zapachów myślę, że często będę go używać.

2. Pościel

Wczoraj z mamą odebrałam pościel z "Frozen 2". Dostanę ją właśnie od rodziców. Bardzo podoba mi się to, że są wszyscy bohaterowie - zazwyczaj na zabawkach, kocach, plecakach i innych gadżetach są tylko Anna, Elsa i Olaf.
3. figurka  Funko Pop - Elsa


Ten prezent prześle mi pocztą moja matka chrzestna ( czyli ciocia) z Wodzisławia Śląskiego. Jest to figurka Elsa w stroju z końca drugiej części "Krainy Lodu". Jest cudowna :) Nie mogę się doczekać kiedy ją dostanę!


4. Książka "Z wizytą w Arendelle"

Ten prezent mam dostać od drugiej babci, która niestety nie będzie na przyjęciu, dlatego pojedziemy po tę książkę przed imprezą. Jest to przewodnik po świecie "Krainy Lodu". Co ciekawe moja czytelniczka Sinnatag ( która ma profil na Instagramie @frozen_collectors, który uwielbiam) napisała, że jej egzemplarz nie ma rzeczy poukrywanych w kopertach w środku książki. Mam nadzieję, że w moim nie będzie brakujących elementów.
Od mojej cioci ( tym razem siostry mamy) dostanę perfum Far Away Rebel, ale tutaj napisałam tylko o prezentach związanych z "Frozen".

Post w którym bardziej szczegółowo opowiem o tych rzeczach i pokażę je "na żywo" a nie za pomocą zdjęć z internetu pojawi się 18 maja. Więc wyczekujcie!

Pa,pa!


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!
    Dla mnie największym zaskoczeniem była właśnie książka, ponieważ nawet nie wiedziała, że jest już polska wersja. Nieogarnięta jak zawsze. ;-) Ale skoro już wiem, to zaraz wskakuję na stronę internetową księgarni i kupuję. Po przeczytaniu mogłybyśmy się podzielić wrażeniami, co o tym myślisz?
    Funko Popy jak zawsze kocham, a pościel jest prześliczna.
    Kosmetyków z serii Krainy Lodu z Avonu też mam trochę i powiem, że wszystkie pięknie pachną, więc perfum tym bardziej będzie cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchaj mam taką sprawe czy znasz mnie? Tak to ja SAMS UNDRETELA
    Idę właśnie skopać twój tyłek MASZ U MNIE PRZERĄBANE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Powrót na bloga + recenzja krótkometrażówek

One-shot - "Kraina Lodu. Niezwykły ślub"

Wielkanoc 2020 i prezenty