Moje prace z Krainy Lodu

W nawiązaniu do mojego poprzedniego posta, kolejną moją pasją jest grafika komputerowa. Jednak nie taka zwykła, bo po pierwsze : lubię robić edity - a niewielu ludzi w Polsce ogląda kanały takie jak Alice Creates i inne z zagranicznego YouTuba. :( A po drugie, robię to na temat... właśnie "Krainy Lodu"

Przedstawiam Wam niektóre moje prace :

Elsa w słynnej scenie "Mam tę moc" razem z... Anną. Jest to dość popularna i już nieco stereotypowa moc dla Ani - powstało już z tym wątkiem mnóstwo fanfików i fanartów. Jednak księżniczka ( a teraz królowa) Arendelle jest zakręcona i ma ognisty temperament więc i tak to do niej pasuje!



Ślub Anny. Tło z tego edita jest ze ślubu Roszpunki w krótkometrażówce "I żyli długo i zaplątani". Naszyjnik dorysowałam sama, a włosy i korona panny młodej to włosy aktorki wcielającej się w Annę na spotkaniach z siostrami w Disneylandzie. Dół sukni Elsy również! W dodatku piąty duch żywiołów ( czyli oczywiście Elsa) płacze prowadząc Anię - oczywiście ze szczęścia



A teraz główny temat moich editów - dzieci Anny i Kristoffa - bliźniaki Heidi i Joseff.

Bliźniaki jako bobasy. Słodziutkie :)





Heidi już jako nastolatka z ciocią. Włosy księżniczki są od Roszpunki



Heidi na białym tle





I Heidi z mocą ognia na tle Mrocznego Morza, przez które przed laty przedzierała się Elsa.




Anna, Elsa i Olaf z królewską wizytą w Eldorze ( Jest to królestwo z książki "Anna i Elsa. Gorące powitanie) i z odwiedzinami u królowej Marisol. Twarz czarnoskórej Elsy wzięłam z serii editów przedstawiających księżniczki Disneya ze zmienionym pochodzeniem np. Roszpunka - Meksykanka czy Kopciuszek - Chinka.


Mam nadzieję że ten post Wam się spodobał.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Powrót na bloga + recenzja krótkometrażówek

One-shot - "Kraina Lodu. Niezwykły ślub"

Wielkanoc 2020 i prezenty