Poznaj Wiktorię, czyli powitanie

Hej!

Witaj na blogu Wiktoria Elsa! Znajdziesz tutaj różne ciekawostki, opowiadania i inne rzeczy związane ze światem bajki Disneya "Kraina Lodu".
Ja uwielbiam "Frozen" już od 2014 roku, kiedy miałam 8 lat. Jednak zaczęłam być "fanką na całego" od 2015 roku. Wtedy lubiłam cytować teksty Olafa, śpiewać piosenki i zbierać gadżety. Potem miałam jeszcze kilka innych zainteresowań ale... pasja do tego filmu i tak zawsze wraca :)
Zawsze gdy widzę jakiś frozenowy gadżet bardzo się cieszę. Po prostu ta bajka jest dla mnie wyjątkowa i zdecydowanie ulubiona.

A teraz kilka ciekawostek na mój temat :
* Mam urodziny w maju, w tym roku będę miała 14 lat :)
* Moimi pasjami są śpiew i rysowanie ( Oczywiście najczęściej rysuję Annę i Elsę)
* Moimi ulubionymi postaciami z Disneya są - Arielka, Roszpunka oraz... siostry z "Frozen"!
* Uwielbiam podróżować - lubię wszelkiego rodzaju wycieczki, majówki i... wakacje :)

Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał czytać mojego bloga, bo wiem, że dużo osób w Polsce ma to "lodowe" zainteresowanie ;)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Powrót na bloga + recenzja krótkometrażówek

One-shot - "Kraina Lodu. Niezwykły ślub"

Wielkanoc 2020 i prezenty